V případě, že chcete reklamovat (podle zákona č. 634/1992 Sb., §19 o ochraně spotřebitele)u nás nakoupené zboží, můžete využít následující možnosti.
1. ONLINE - zašlete nám na adresu info@nejpohary.cz fotodokumentaci plus popis závady a my do 3 pracovních dnů dáme vědět zda bude potřeba reklamované zboží nutno poslat fyzicky.
2. POŠTOU - zašlete nám na adresu Pod Štandlem 1414, 738 01 Frýdek - Místek, tel. 734 263 141, Vámi reklamované zboží spolu s popisem závady. Pro jednoduší proces vyplňte Reklamační formulář.
V případě jakýchkoliv dotazů jak postupovat při reklamaci nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech na telefonním čísle 734 263 141. Nebo nám nechte krátkou zprávu z Vaším telefonním číslem na emailové adrese info@nejpohary.cz a my se Vám v nejkratší možné době ozveme.
Váš NEJPOHARY.CZ team